LG zdobywa tytuł „Brand Of The Year 2015”

W prestiżowym, uznawanym za jeden z najważniejszych na świecie w dziedzinie wzornictwa, konkursie Red Dot Award, LG Electronics została uhonorowana tytułem Marki Roku „Brand of the Year”. Tym samym firma LG dołączyła do grupy tak uznanych marek jak PepsiCo, Audi AG czy Mercedes-Benz, które zostały wyróżnione w poprzednich edycjach konkursu. LG jest również jedną z zaledwie trzech firm nagrodzonych zarówno tytułem „Brand of the Year”, jak i tytułem „Design Team of the Year”, który LG otrzymała w 2006 roku.

Tytuł „Brand of the Year” przyznano LG ze względu na imponującą ilość 13 nagród Red Dot Award w kategorii Communication Design, które zdobyła w ciągu tego roku. Wśród produktów nagrodzonych znalazły się smartfon LG G4 oraz smartwatch LG Watch Urbane, wyróżniające się uproszczonym i intuicyjnym interfejsem użytkownika.

– W dziedzinie budowania świadomości marki, firma LG Electronics wykazuje niezrównane umiejętności, których podsumowaniem jest slogan marki — Life’s Good – powiedział Peter Zec, założyciel i dyrektor zarządzający konkursu Red Dot. – Nagroda Red Dot Award jest dla nas wielkim zaszczytem, a także potwierdza, że dzięki nieustannie prowadzonym pracom nad innowacyjnymi rozwiązaniami i intuicyjnymi funkcjami, firma LG zajmuje czołową pozycję w dziedzinie wzornictwa – dodał Noh Chang-ho, wiceprezes i szef działu Corporate Design firmy LG Electronics. – Będziemy kontynuować projektowanie i rozwijanie kreatywnych rozwiązań, które budzą pozytywne emocje i pogłębiają relację między naszą marką a konsumentami. W ten sposób będziemy realizować nasze motto innowacje dla lepszego życia – dodał.

Wręczenie nagród odbędzie się 6 listopada 2015 roku podczas dorocznej gali Red Dot w Berlinie, natomiast produkty LG można obejrzeć on-line na stronie red-dot.de/cd/en

Share Button