Pokaż nam swoją pasję

Firma Kruger&Matz, w ramach konkursu „Pokaż nam swoją pasję”, poszukuje ludzi pragnących zrealizować swoje pasje. Zwycięzca zdobędzie 50 tys. zł na spełnienie swoich marzeń.

Konferencja prasowa, podczas której zaprezentowano założenia projektu. Na zdjęciu od lewej: Grzegorz Kucharczyk, Marcelina Zawadzka, Michał Leszek i Agnieszka Cegielska. Fot. Adam Owczarek
Konferencja prasowa, podczas której zaprezentowano założenia projektu. Na zdjęciu od lewej: Grzegorz Kucharczyk, Marcelina Zawadzka, Michał Leszek i Agnieszka Cegielska. Fot. Adam Owczarek

Poszukujemy muzyków, sportowców, artystów, wokalistów, podróżników, melomanów, kucharzy, poetów… ludzi, którzy mają marzenia i nie boją się ich realizować – mówi Michał Leszek, twórca marki Kruger&Matz i jednocześnie inicjator kampanii. – Na uczestników konkursu czeka wiele atrakcyjnych nagród m.in. nasze słuchawki, tablety i smartfony, ale przede wszystkim nagroda główna – 50 tys. zł na sfinansowanie realizacji pasji dla zwycięzców konkursu.

Konkurs to część projektu „It’s your life just take it”, którego głównym celem jest promowanie takiego stylu życia i wyborów, które pozwolą każdemu, niezależnie od wieku, miejsca zamieszkania lub płci, na uświadomienie sobie, co w życiu jest naprawdę ważne.

W ramach projektu została zrealizowana wyjątkowa kampania, w której udział wziął Przemysław Saleta – znany polski bokser oraz Grzegorz „Iwan” Kucharczyk – instruktor skoków spadochronowych. To, co łączy obydwu bohaterów to dążenie do realizacji swoich pasji, a to doskonale wpisuje się w ideę marki Kruger&Matz.

W wybranych miastach w Polsce pojawi się „Łowca Pasji”, który będzie „polował” na różnorodne talenty. Do tego zadania Kruger&Matz wybrał Marcelinę Zawadzką, modelkę i byłą Miss Polonię, która uwielbia życie w ruchu i wśród ludzi. Jest fanką kitesurfingu, wakeboardingu, snowboardu i jazdy na motocyklu.

Podczas konferencji o warstwę muzyczną zadbał Sławomir Uniatowski
Podczas konferencji o warstwę muzyczną zadbał Sławomir Uniatowski. Fot. Adam Owczarek

Projekt startuje 25 kwietnia i potrwa do 30 września 2014 roku. Więcej informacji nt. kampanii oraz konkursu dostępnych jest na stronie www.krugermatz.com/itsyourlife.

Share Button