Politechnika Łódzka kolejny raz znalazła się na podium w konkursie Genius Universitatis organizowanym przez wydawnictwo Perspektywy na najlepsze w mijającym roku akademickim kampanie promocyjne. W tym roku zdobyła dwa drugie miejsca: w kategorii content marketing oraz w kategorii gadżet promocyjny wspierający rekrutację.

W kategorii content marketing nagrodzono cykl popularnonaukowy „Nauka movi(e)”, w którym głosem naukowców i studentów opowiadamy o prowadzonych na uczelni badaniach. Artykuły i filmy z tego cyklu pojawiają się co środę – od października ubiegłego roku – i z miesiąca na miesiąc cieszą się coraz większą popularnością, o czym świadczą liczby. 5647 wyświetleń na kanale YouTube i 6337 odsłon stron z wywiadami robi wrażenie.

Wyróżniony gadżet to zegar ścienny, w którym godziny ukryte są pod działaniami matematycznymi opartymi na czwórkach, aby stale przypominać, że PŁ jest czwartą uczelnią techniczną w Polsce.

Konkurs Genius Universitatis zorganizowano już po raz szósty. W tym roku zgłoszono 108 prac z 37 uczelni. Nagrody i dyplomy wręczono laureatom konkursu 10 marca w Pałacu Kultury i Nauki w czasie Salonu Edukacyjnego Perspektyw.

Share Button