Złote Effie dla nju mobile

Kampania „Ograniczenia i limity nie interesują mnie” wprowadzająca markę nju mobile na rynek została doceniona w 15. polskiej edycji prestiżowego konkursu Effie Awards, zdobywając nagrodę w kategorii „Launch”. Nagrodę odebrały wspólnie Orange Polska, agencja Ogilvy&Mather oraz dom mediowy MEC.

Wprowadzenie nowej marki na niezwykle zatłoczonym rynku było wyzwaniem – powiedział Paweł Patkowski, dyrektor wykonawczy ds. marki i komunikacji marketingowej Orange Polska. – Dysponując wielokrotnie niższym budżetem komunikacyjnym niż konkurenci musieliśmy szybko zbudować świadomość nowej marki. Kluczem do sukcesu była wyróżnialność.

Effie Awards to jeden z najważniejszych na świecie konkursów marketingowych, zainicjowany w 1968 roku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu. W Polsce prowadzi go Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, a nasz kraj jest jednym z 40 na świecie, gdzie jest organizowany konkurs. Polska edycja konkursu Effie Awards odbyła się po raz piętnasty. Tegoroczne jury nominowało do nagród 77 kampanii.

Share Button